Пропоную переглянути і перевірити свої знання.
Діагностична робота №2
І варіант «Скарби, які заховані в на землі.»
1 До чого
належать гірські породи?
_ не належать до природи;
_ до неживої
природи;
_ до живої пиоди;
_ до неживої і
живої природи.
2. Розшифруй
назви корисних копалин, використовуючи порядок букв в українському алфавіті.
Запиши. Обведи назву корисної копалини в рідкому стані.
3 24 4 12 16 16 33
|
|
|
|
|
|
|
4 16 11 18 1
|
|
|
|
|
18 1 25 23 1
|
|
|
|
|
3.Яка корисна копалина є зайвою в ряду? Підкресли.
Поясни свій вибір.
Нафта, природний
газ, кам’яне вугілля.
__________________________________________________________________
4. Назви
та познач місця видобутку зображених корисних копалин
Шахта Свердловина Кар'єр
______________ ______________ _______________ _____________
5.Впиши в таблицю назви корисних копалин.
Властивості |
Використання |
Назва |
Рідка, темна,
непрозора, з різким запахом. |
Пальне для
транспорту, ліки та інше. |
|
|
||
|
||
Чорного або
бурого кольору, тверда, щільна. Притягає металеві предмети. |
Виплавляють
залізо, яке використовують для виробництва машин, рейок, верстатів та інше. |
|
|
||
|
6.Познач висловлювання , з якими ти погоджуєшся
_ Чорнозем є найродючішим Ґрунтом.
_ Ґрунт – це середовище для життя живих
організмів.
_ Рослини не впливають на утворення Ґрунту.
_ Найбільша цінність Ґрунту – його родючість.
_ Вирубування лісів призводить до руйнування
родючого шару Ґрунту.
_ Родючість Ґрунту залежить від його вмісту в ньому
вологи.
7.Доповни текст словами з довідки.
Головна
властивість Ґрунту –
______________________________________
Коріння рослин
усмоктують із Ґрунту __________________________________
Чим їх більше,
тим ______________________ ростуть рослини.
Запас мінеральних
солей постійно поповнюється завдяки
________________.
Він повільно
розкладається і перетворюється на солі.
Чим _____________________ у Ґрунті перегною , тим вища його родючість.
Довідка: більше; мінеральні солі; гірше; бактеріям; краще; перегною; родючість.
8. Випиши у відповідну колонку природні ресурси:
Невідновні
джерела енергії
Невичерпні природні ресурси
________________________
___________________________
________________________ ___________________________
________________________
___________________________
________________________
___________________________
Результат |
Значні успіхи В |
Помітний прогрес Д |
Результат з допомогою С |
Потреба уваги та допомоги П |
Учень (учениця) |
|
|
|
|
Вчитель |
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар