пʼятниця, 18 березня 2022 р.

Дистанційне навчання.18 березня.П'ятниця.

 

Ось і п'ятниця.
Попрацюйте сьогодні за розкладом.

1.Математика. Розв'язування рівнянь.
Ця тема вам добре знайома..
Ст.60-61 для опрацювання.

Розв'яжіть задачу за схемою №2351).
Попрацюйте над рівняннями№241.

2.Українська мова і читання.
Розрізнення часових форм дієслів.
Перегляньте відеоурок


Виконайте вправу 105(1.2)
У вас є можливість вивчати вірш Лесі Українки напам'ять.
Вас вітає Владик

 3.Я досліджую світ.
Мозаїка завдань до теми"Скарби землі"
Ст.53

Пропоную переглянути і перевірити свої знання.

Діагностична робота №2   І варіант             «Скарби, які заховані в на землі.»

1 До чого належать гірські породи? 

_  не належать до природи;

_  до неживої природи;

_  до живої пиоди;

_  до неживої і живої природи.

2. Розшифруй назви корисних копалин, використовуючи порядок букв в українському алфавіті. Запиши. Обведи назву корисної копалини в рідкому стані.

     3                  24                 4                 12               16                16               33

 

 

 

 

 

 

 

 

       4                 16               11               18                 1

 

 

 

 

 

 

      18                 1                25                23                1

 

 

 

 

 

 

3.Яка корисна копалина є зайвою в ряду? Підкресли. Поясни свій вибір.

Нафта, природний газ, камяне вугілля.

__________________________________________________________________

 

4.  Назви  та познач місця видобутку зображених корисних копалин

                       Шахта                      Свердловина                      Кар'єр

______________       ______________        _______________      _____________

 

                

 

5.Впиши в таблицю назви корисних копалин.

Властивості

Використання

Назва

Рідка, темна, непрозора, з різким запахом.

Пальне для транспорту, ліки та інше.

 

 

 

Чорного або бурого кольору, тверда, щільна. Притягає металеві предмети.

Виплавляють залізо, яке використовують для виробництва машин, рейок, верстатів та інше.

 

 

 

6.Познач висловлювання , з якими ти погоджуєшся

_  Чорнозем є найродючішим Ґрунтом.

_  Ґрунт – це середовище для життя живих організмів.

_  Рослини не впливають на утворення Ґрунту.

_  Найбільша цінність Ґрунту – його родючість.

_  Вирубування лісів призводить до руйнування родючого шару Ґрунту.

_  Родючість Ґрунту залежить від його вмісту в ньому вологи.

 

7.Доповни текст словами з довідки.

Головна властивість Ґрунту –       ______________________________________

Коріння рослин усмоктують із Ґрунту __________________________________

Чим їх більше, тим ______________________ ростуть рослини.

Запас мінеральних солей постійно поповнюється завдяки  ________________.

Він повільно розкладається і перетворюється на солі.

Чим   _____________________  у Ґрунті перегною , тим вища його родючість.

 

Довідка: більше; мінеральні солі; гірше; бактеріям; краще; перегною; родючість.

 

8. Випиши у відповідну колонку природні ресурси:

         

                 

Невідновні джерела енергії                             Невичерпні природні ресурси

________________________                           ___________________________

________________________                           ___________________________

________________________                           ___________________________

________________________                           ___________________________

 

Результат

Значні успіхи   В

Помітний прогрес             Д

Результат з допомогою        С

Потреба уваги та допомоги                 П

Учень (учениця)

 

 

 

             

Вчитель

 

 

 

 

Роботу виконуйте усно.
Звернись із запитаннями на які не зміг відповісти.


Немає коментарів:

Дописати коментар